Українці та Араби. Cтосунки між нами складнішають. Насувається біда…
14.07.09 5:19| переглядів:
Презентація першого вуличного опитування громадського проекту “Народне ОКО”. Перша серія цього опитування відображає думки різновікових та різностатевих представників білої раси. Рівень агресивності до людей іншого кольору шкіри спадає пропорційно до освіченості та ерудованості респондентів.
Наступна серія – думки арабів і темношкірих студентів щодо нас, українців…
“Народне ОКО” вважає, що слід терміново розробити комплексну програму посилення спілкування студентів-іноземців із ровесниками-франківцями, адже недостатність інформації породжує чутки, а ті, у свою чергу, можуть в найближчому майбутньому спровокувати дії чи події, які дискредитують “туристично-європейський” імідж Івано-Франківська на десятиліття! Це буде поверненням у сіре агресивне середньовіччя…
Не дай, Боже.
Теґи: Івано-Франківськ, араби, вуличне опитування, конфлікт, негри, расизм, студенти, толерантність






Gucul
Лип 16th, 2009
это чистейшая провокация,опомнитесь! Арабы – враги всех славян!
Оцінити коментар
1
1
відповісти
Bartka
Лип 17th, 2009
Незрозуміла фраза у тексті, трактуй собі як хочеш: “Рівень агресивності до людей іншого кольору шкіри спадає пропорційно до освіченості та ерудованості респондентів”.Колись на пресконференції з “Покликом нації” арабський студент, якийсь з їхніх лідерів, різко виступив проти українських націоналістів і пояснював, що арабів треба любити.
Стаття:
Оцінити коментар
0
0
відповісти
oko
Лип 17th, 2009
Ми просто реально зафіксували наростаючу проблему, громадський “напряг”. Про це сюжет вуличного опитування. А мій життєвий досвід (мені 18 серпня буде 43 роки
) підтверджує, що люди з примітивною ерудицією вірять у примітивні міфи… Звідси і агресія.
Я теж вважаю себе націоналістом, але коли (не дай Бог!) у Франику почнеться двіж стосовно якогось насильства саме арабами чи неграми якоїсь “діско-дєвачькі”, то я не буду в ньому приймати участі, бо наші місцеві рагулі безкарно насилують під сільськими клубами щовечора – і при чому тут араби?
Повторюю – широта світогляду залежить від рівня освіти та доступу до інформації.
Оцінити коментар
1
0
відповісти
Bartka
Лип 17th, 2009
Миле моє “Оченятко”, відкрий “Око” і дивись ширше! Вони попросту нагло розширюють для себе життєвий простір, вони вважають нас нижчою кастою і зайвими на цій землі. І французи і британці це вже відчули. З такою позицією, як у “Ока”, за кілька років будемо боятись виходити на вулицю, так як іспанці, британці, американці та інші толерантні та політкоректні нації. Дополіткоректилися на своїй же землі! Пане “Око”, яка у Вас перша асоціація зі словом “теракт”? Підказую – слово “араб-смертник”. Вибачайте, але так є у всьому світі: “Убий невірного!” Це не поодинокі випадки, це вже явище! Прошу мені заперечити, тільки не оповідайте про “одного знайомого араба”. Я – про явище і систему. Не будуть вони мирно жити, Коран не дозволяє, а хочеш мирно з ними – приймай мусульманство! Інакше не буває.
Оцінити коментар
0
1
відповісти
oko Reply:
Липень 17th, 2009 at 22:51
договорилися… Я мав на увазі, що якщо нормально (!) поставити державну політику, з урахуванням Вами вищенаведеного, то за два покоління мусульмани стануть адекватнішими – асиміляція, батєнька… Є досвід турків у Німеччині, навіть той тижневий приклад із єгиптянкою – швидше виняток. Але я поділяю Ваше побоювання.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
Bartka
Лип 17th, 2009
Асимільований араб? Такого явища в світі ще не було!(поодонокі випадки не рахуються) Було інше: коли 11 вересня в одних кварталах горіло і гинули тисячі, то в арабських кварталах в цей час цю подію святкували. З піснями і танцями.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
oko Reply:
Липень 18th, 2009 at 07:38
Асиміляція якраз сильна своєю поступовістю і незворотністю… Араби асимілюються нормально, як і всі інші, а от з мусульманами (при наявності організованих релігійних громад) це дуже тяжко, погоджуюсь. Знову ж – державна політика має бути, а не якийсь побутово-кухонний расизм. Гляньте на приклад Японії – і сміються до тебе всі, а от жити там (навіть на довго залишатися) білому не хочеться!
Оцінити коментар
0
0
відповісти
Gucul Reply:
Липень 18th, 2009 at 15:26
око,опомнись! какая Япония, какая толерантность? Нас выгоняют и выживают из Ивано-Франковска черные, а мы должны молчать и не препятствовать? Опомнись, ОКО! Ибо можно опоздать!
Оцінити коментар
0
0
відповісти
oko Reply:
Липень 18th, 2009 at 16:38
Який Ви Гуцул, якщо державною мовою не володієте? То Ви з Франківська? А скільки років тут мешкаєте?
Оцінити коментар
0
0
відповісти
thrasher1488 Reply:
Вересень 23rd, 2009 at 18:40
Знову спекуляції на володінні українською… Я впевнений що діти арабів не будуть її вчити.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
Bartka
Лип 18th, 2009
Шановне Oko! Ваша фраза “…араби асимілюються нормально…” мене дуже розчарувала, я розраховував на серйозну розмову, а тут… Де Ви бачили асимільованого араба, чи араба немусульманина? Араби немусульмани – це виключення. Більше не зайду на цей сайт. Це несерйозна розмова. Ось так, своїм селюцьким лібералізмом Ви відштовхуєте людей, котрі могли б Вам допомагати і на Вас працювати.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
oko Reply:
Липень 18th, 2009 at 16:36
Шкода,Бартко, що Ви такий категоричний… Ну що ж – вибачайте, чим змогли… А все-таки при нагоді обдумайте питання асиміляції за відсутності релігійного “пастиря”. Євреї також набагато адекватніші, коли наодинці поряд з українцями, а от “організовують” їх рабини.
До речі, і українську діаспору від асиміляції найголовніше рятувала греко-католицька церква…
Вдячний за спілкування!
ПиСи. Сьогодні зранку (бо жарко!) годину проводили бліц-опитування біля ЦУМу стосовно пивного алкоголізму, то один мусульманин попався – я його принагідно запитав про можливі расові обрАзи за ці 15 років, що він мешкає в Україні. Відповідь була негативною. То може це нормально, що ми, українці, не агресивні? Терплячий більше досягає по життю, аніж невитриманий, мій ІМХО. А в сюжет це відео я поставлю…
Оцінити коментар
0
0
відповісти
паша Reply:
Листопад 28th, 2009 at 19:08
Дорогое очко,ты приравниваеш евреев к сраным арабам,зная то что ваша религия изначально пошла от иудаизма так,как Христос тоже был евреем и еврейский народ был и есть прославленный Богом!Унас вукраине тридцать процентов евреев и это самые миролюбивые люди!А ты хоть раз слышал хоть про один еврейский терракт.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
alex Reply:
Липень 20th, 2009 at 23:08
Bartka
Лип 18th, 2009
Де Ви бачили асимільованого араба, чи араба немусульманина?
Барак Хусейн Обама. Знаєте такого
І в чому лібералізм – що наші тьолки біжать за арабами за 50$?!
Оцінити коментар
0
0
відповісти
Ха=) Reply:
Січень 21st, 2010 at 16:19
Ой не треба тільки, Обаму згадувати. Його батько нігерієць. Вчи географію.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
Ростислав Reply:
Січень 5th, 2010 at 15:45
Тільки от не треба спекулювати релігійною тематикою. Так, арабів-немусульман мало. Відповісти чому? Та тому що як релігія іслам значно міцніший і цілісніший за усі інші релігії. З цікавості прочитавши Коран, був щиро здивований. Ніякої нової релігії іслам не вигадав. Як християнство – це очищений від єврейських ритуалів іудаїзм, так і іслам – та ж сама прадавня релігія без єврейських і пізніше християнських штучних наносів.
А міцніша релігія тому, що якщо людина стала на шлях ісламу, то її важко з нього збити. А от в християнстві (сьогоденна Україна), сьогодні вірую в Христа, а завтра безбожно бухаю і з дєвочками не проти попхатися. А післязавтра покаюся, і все в нормі. Вочевидь, слабка позиція церкви і держави. Можливо, не було б відокремлення однієї від іншої, не було б нинішньої верхушки політичних проституток. ІМХО
Оцінити коментар
0
0
відповісти
1488
Вер 19th, 2009
Ау, а де продовження?
Оцінити коментар
0
0
відповісти
oko Reply:
Вересень 19th, 2009 at 15:00
Чекали, поки основна маса “гостей” приїдуть у Франківськ на навчання… Продовження вже на низькому старті.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
thrasher1488
Вер 23rd, 2009
Не хочу бачити їх у Франківську. Вони дивляться на нас зверхньо. Приїхав вчитись – вчись, але портити нашу кров и жити тут не треба. Толерантність приведе до тих самих страшних наслідків, що й в Німеччині і Франції. В них є своя країна.
Auslander AUS? !!!!!!!!!
Оцінити коментар
0
0
відповісти
sviat
Жов 19th, 2009
Як на мене – кожен народ має свою домівку.В гості – будь-ласка,але живти дома(це стосується не тільки арабів а й євреїв , росіян та ін.)Україна для українців!!!!!…
Оцінити коментар
0
0
відповісти
паша Reply:
Листопад 28th, 2009 at 19:35
К твоему сведенью,если ты поинтересуешся у своей прабабушки,то узнаешь,что встаром Станиславе жили 70 процентов евреев,20процентов поляк а 10 процентов твоих непонятных украинцев разнонародных!И если бы не Сталинско-немецкие репрессии,то ктобы сейчас тут жил по праву! Учи историю-малыш!
Оцінити коментар
0
0
відповісти
Mar@
Жов 21st, 2009
Позор! Национализм превращается в расизм! Ненавижу национализм, ненавижу расизм!
Оцінити коментар
0
0
відповісти
alex Reply:
Жовтень 23rd, 2009 at 05:21
Позор не в том. Позор, что такие, как ты недалекие, не видят опасности для Украины в этих самых арабах, негритосах и т.д. Это чуждые нам нации, со своими понятиями,своими обычаями и т.д.Пример того, что может быть, если их попустить: Франция с ее недавними погромами, Косово, где немусульман вообще выкинули с родных земель. Современный мир жесток и нация должна уметь защищаться.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
алекс
Лис 12th, 2009
от читаю і дивуюся. доля України в нащих руках, не в тому понятті що піти і мочити арабів, а втому щоб скласти їм конкуренцію. араби південня раса, темпераментна, а це більше подобається нашим дівчатам, ніж українські хлюпики. природній добір, самки вибирають сильнішого.
я проти того щоб араби користувалися нашими дівчатами(моїю далекій родичці зробили маленького арабчика, і батько не задумуючись смився нах подальше), а проти кровозмішування я не проти, подивіться що твориться в країні, люди бояться незнати чого, бояться чинити опір і є великими пофігістами, так як завжди були рабами то під поляками то під москалями, тому рахую нова кров не помішає. додам, що не треба озвучувати думку стосовного мого поста. я більше чим впевнений що це все істина, і перш за все це моя думка, яка в мене давно склалася і ні разу не була під сумнівом.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
паша
Лис 23rd, 2009
Уроды уезжайте к себе на…й,хазбала сраная!Уже сюда лезут,твари одержимые.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
паша
Лис 24th, 2009
Народ опомнитесь!Это жэ наша страна,и мы обязаны уважать наше право на проживание,и на пользование нашими украинскими правами и обычиями.Они создают тайные организации,и ведут свой джахад против европейского населения,внедряясь через университеты нашего города! Люди,братья будьте бдительны! А этих уродов,каждый уважающий себя украинец должен гнать!!!
Оцінити коментар
0
0
відповісти
паша
Лис 28th, 2009
Хотелось бы увидеть ваши новые коментарии про этих зверей зазомбированых.Нельзя оставлять все, так как оно есть.Надо срочно что-то делать,ато можно и неуспеть!Потом будет поздно,когда нибудь ненароком взарветься что-либо типа супер маркета или детского мира!Как говориться что на ошибках учаться,но ошибок лутьше избегать зарание!Пишите не бойтесь,жду.С уважением Я.
Оцінити коментар
0
0
відповісти
kotigoroshek
Кві 7th, 2010
Хороша “беседа”, жаль, что раньше не зашел… ОКО, а что с ноября п.г. Вас больше эта шняга не интересует? Кстати, почему Вы сразу не разделили расизм и шовинизм? О ком хотели дискуссию, о магометанах, вопросах крови или проблемах этнического сосуществования? Похоже, Вы не общались с теми же немцами или америкосами, которые здесь ведут себя не лучше(мягко говоря). Но вцелом Вам – респект. Подскажите, где есть франк. сайты, пообщаться было бы интересно…
Оцінити коментар
0
0
відповісти
шахтар галичини
Тра 31st, 2010
потрібно менше умняка завертати в інеті,а більше бити по рогам арабів і не тільки
Оцінити коментар
0
0
відповісти
Панда
Чер 15th, 2010
Народ народ!Самі себе позорите!Я тут прочитала, що у когось є далека родичка якій зробили арабчика малого,а батько нах змився!Впевнена ,що цей “батько” просто незнав про положення своєї супутниці, не знаю ні одного мусульманина ,який б залишив тут дитину…чесно це маячня!А на рахунок арабів-немусульманинів…вчіть історію, географію, пролупіть очі, не будьте зациклені на одному!Арабська країна Ліван-40/50% процентів саме християнських сімей!Похоже є і в Сирії, Єгипті.Так що порада,перед тим як кидатись словами, перевір чи твоя інформація дійсно достовірна!
Оцінити коментар
0
0
відповісти
heretic
Чер 29th, 2010
В тому що європейці тепер бояться їздити в метро і увечері на вулицю вийти,самі винні,бо схавали інформаційну бульку толерастів які з арабами і нігерійцями заодно (типу все нормально ми тут до вас повчитися і зразу додому)
Оцінити коментар
0
0
відповісти
oko
Лип 8th, 2010
13 причин, чому не можна полоти полуницю
“Немає поганих видів – є погані екземпляри. Не можна судити про всі бур’яни за окремими представниками роду”.
Квінтесенція толерантного антифашизму. Автор невідомий.
1) Висмикувати бур’яни – це фашизм! Не можна вбивати бур’яни лише за те, що у них листя іншої форми, плоди іншого кольору! Навіщо на городі працювали наші діди? Щоб потім рослини ділили за сортами?
2) Рослини – всі різні, всі рівні! Багатство городу – в його різноманітності і гостинності!
3) Ти що, хочеш, щоб твій город скоротився до розмірів кільця довкола опудала? Наш город і став великим лише завдяки бур’янам, тому що кожному бур’яну знаходилося місце на грядках.
4) Дайте визначення, що вважати полуницею! Пошкреби полуницю – знайдеш бур’ян. Жодної полуниці не існує, це гібрид монгольських і фінських бур’янів.
5) Немає поганих видів – є погані екземпляри. Не можна судити про всі бур’яни за окремими представниками роду. У мене є декілька знайомих бур’янів – дуже красиві і добрі рослини!
6) Є ще полуничний пирій, полунична осока, полуничний чортополох. Вони всі ввібрали в себе культурні соки полуничної грядки і тому по праву зростають в цьому місці, демонструючи собою кращі сорти справжньої полуниці. Тому антифашист-городник повинен інтегрувати їх в город, зробивши його справжнім будинком для всіх рослин, що бажають зростати в його городі.
7) Тупоголові фашисти лише прикриваються тим, що бур’яни нібито комусь заважають. Ясно ж, що жодна полуниця не захоче зайняти трудові місця на грядці, які звільнилися після прополки бур’янів. Тим більше – ніхто не винен, що полуниця не хоче створювати потомство яке буде розмножуватися так само швидко і активно, як і пирій. Лише місце на городі займає, яке можна було б засадити бур’янами. Все, на що ця полуниця здатна – це лише зріти на сонечку, і пити воду з лійки!
Полуницею може вважатися будь-який бур’ян, що прожив в городі декілька років і який вважає город своїм будинком. Город великий, місця вистачить всім. А взагалі, все з насіння народжується-і бур’яни не винні, що вони не смачні і шкідливі. Їх такими створили.
9) Бур’яни – такі ж огородяни як і полуниця! Результат схрещування полуниці і бур’янів вбирає в себе кращі риси обох родів. А які красиві рослини виходять!
10) Всі люди доброї волі підтримують священне право бур’янів на самовизначення на будь-якому городі. Світ зелений, а не полуничний!
11) Полуниця – це не рослина, а стан душі. Тому полуницею повинен вважатися будь-який бур’ян, який сам себе вважає полуницею. І взагалі – бур’ян, який розширює великий город, куди краще за полуницю, яка мріє про декілька засаджених однією нею грядок.
12) А хто, власне, дав право визначати, хто бур’ян, а хто культурна рослина, лише на підставі смакових або естетичних відчуттів? Це аморально! Город – це не лише твій город, це частина Усесвітнього Городу, створеного різноманітним. Знищиш різноманітність – знищиш саме Життя!
13) Говорити «город-для полуниці» можуть лише дурні і провокатори.
Оцінити коментар
1
0
відповісти
tux
Лип 28th, 2010
Дуже шкода, шановне Око, що ви виступаєте з тих же гнилих ліберальних позицій, що й скуплені жидами ЗМІ. І тиражуєте ті ж безглузді міфи-вигадки: араби хороші, потрібно їх асимілювати, неприйняття чужинців (це у вас називається “ксенофобія”) властиве лише для недалеких поганоосвічених людей і т.д. і т.п. Не пересмикуйте! Особисто я маю вищу освіту, цікавлюся тим, що відбувається у світі. І от що я тобі, Око, скажу: колись і я був лібералом. Але чим більше дізнавався від родичів, знайомих, із тих же ЗМІ про сучасне життя-буття Заходу, тим більше переконувався: лібералізм – то ідеологія самовбивства цілих народів. Ми на прикладі західних країн бачимо, до чого вона призводить. Потрібно триматись за вічні цінності: сімейні, християнські. Навіть націоналістичні. А не лизати зад нашим чорношкірим друзям.
Оцінити коментар
1
0
відповісти
IT
Лип 31st, 2010
Так підримую тебе TUX!!!
Оцінити коментар
1
0
відповісти